top of page

Retourneren

Eenvoudig retourneren via een Bpost of PostNL postpunt in je buurt (ongebruikte staat en in originele verpakking).

Denk aan de ecologische voetafdruk dus stuur niet onnodig pakjes terug.

 

Na ontvangst van je bestelling, heb je 14 dagen bedenktijd, te rekenen vanaf de levering van jouw bestelling.
De kostprijs valt ten laste van de klant. 

Bij ontvangst van je retour kan je een ander item kiezen of sturen we je een cadeaukaart. Deze blijft een jaar geldig.


Indien geruild wordt, verzenden we gratis het nieuwe product.

 

Na levering heb je 14 dagen de tijd om je items terug te sturen naar ons via Bpost of PostNL. 

Items die rechtstreeks van onze leverancier worden verzonden (bv. Dierenkoppen ) hebben aparte retourprijzen.

Gepersonaliseerde producten, fopspenen of zaken die speciaal op maat gemaakt worden kunnen niet teruggestuurd worden

 

Hoe ga je te werk

  • Meld je retour aan via info.ohmini@gmail.com met vermelding van je naam, ordernummer en eventueel reden voor retour (zo weten wij wat er misgegaan is).

  • Je ontvangt vervolgens een link om je retourlabel aan te maken.

  • Print het label, plak het op de doos en breng je pakket binnen in je dichtstbijzijnde punt.

  • Stuur het product ongebruikt terug in de originele verpakking met vermelding van je naam en ordernummer (voorbeeld #1126)

  • Bij ontvangst sturen we je een cadeaukaart of de ruil.

  • Afgeprijsde artikelen kunnen niet geruild worden. 

 

De klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt OhMini zich het recht voor om de klant aansprakelijk te stellen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Alle teruggestuurde artikelen worden aandachtig onderzocht. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Teruggestuurde artikelen mogen niet gebruikt zijn.

Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de klant zal dit ten laste van de klant in rekening worden gebracht.

​

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet teruggenomen worden.

Aangezien dit naar de wens van de klant gemaakt wordt, is het niet mogelijk om deze te retourneren. 

bottom of page