top of page
FAQ
Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Ik heb een verkeerd product ontvangen wat nu?
Wij doen ons uiterste best om jouw pakketje binnen 1 à 2 werkdagen te verzenden.
Je ontvangt een verzendbevestiging van ons als je pakje verzonden is.
Waar kan ik mijn kortingscode ingeven?
Vlak voor het afrekenen vindt je links onder de geselecteerde producten een knop 'promotiecode invullen'.
Oh nee! Alvast onze excuses. Stuur een mailtje naar info.ohmini@gmail.com met daarin je ordernummer & een foto van het verkeerd geleverde product.
De retour is op onze kosten & we bezorgen je zo snel mogelijk het juiste item.
Ik heb online besteld & betaald maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
Geen zorgen we hebben je bestelling ontvangen en gaan er meteen met aan de slag! Vaak komen de mailtjes in de spam of ongewenste e-mails terecht, heb je daar al even gekeken?
Hoe kan ik betalen en is mijn betaling veilig?
Je kan veilig betalen via:
- Bancontact
- Visa
bottom of page